پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 261637
کاسبان شهرکردي نميخواهند کسب و کار خود را تعطيل کنند
تاریخ انتشار : 1401/09/14 10:36:04
نمایش : 525
مشاهدات ميداني از عدم تمايل کسبه شهرکردي براي تعطيلي بازار در سه روز آينده که فراخوان اعتصابات سراسري از سوي معاندين صادر شده است، دارد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از جهانبين نيوز; چند روزي است مجددا سناريوي نخ نما و مضحک اعتصابات سراسري به‌ويژه در بازار در روزهاي ۱۴، ۱۵ و ۱۶ آذرماه به دستور کار شبکه هاي معاند و عوامل خودفروخته آنان در کشور تبديل شده است.
 
پيش از اين نيز کسبه با ارعاب و فشار عده‌ايي مجبور شدند سه روز مغازه‌هاي خود را ببندند و به گفته خود آن‌ها اين کار را از بيم خسارت‌هاي احتمالي و تهديدهاي ارازل و اوباش انجام دادند.
 
مشاهدات ميداني خبرنگاران اين رسانه نشان مي‌دهد کاسبان شهرکردي هيچ تمايلي براي تعطيلي مغازه و کار و کسب خود براي سه روز آينده ندارند.
 
و به گفته برخي از آنان هيچ دليلي براي تعطيلي مجدد بازار وجود ندارد کما اينکه اکثر آنان معتقد بودند سه روز پيش از اين نيز از سر ناچاري کسب و کار خود را تعطيل کردند.
 
به گفته بازاريان، اولا دليل اعتراض و تعطيلي کسب و کار چيست چرا به بهانه‌هاي موهوم بايد فردي را مجبور کنند که همراه يک عده اي شوند که خودشان هم نمي‌دانند چه مي‌خواهند، از طرفي آن‌ها اعتقاد داشتند چرا فقط کاسب بايد در اعتصابات شرکت کند در حالي که حتي يک روز تعطيلي هم به زيان مغازه دار است و مي‌تواند تاثير زيادي بر دخل و خرج وي داشته باشد.
 
با اين وجود انتظار مي‌رود نيروي انتظامي و نهادهاي امنيتي زمينه آرامش کاسبان و بازاريان را فراهم کنند تا کسي نتواند با تهديد و ارعاب مغازه دار وي را مجبور به تعطيلي بازار کند.
 
انتهاي پيام/
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html